W

CartFlows – Helppo keino kasvattaa myyntiä

Mikä on CartFlows?

Cartflows on niin sanotusti “myyntikanava”, joka on äärimmäisen toimiva. Jos olet myynyt tuotteitasi nettisivuilla WordPressin ja WooCommercen avulla, olet varmasti huomannut että, WooCommercen kassajärjestelmässä sekä maksuprosessissa on parantamisen varaa niin toiminnallisesti kuin visuaalisesti. Kassa-sivun ulkoasua ei voida mitenkään muokata, eikä siinä voida tarjota täydentäviä tuotteita. Ilman optimoitua myyntikanavaa yrityksesi menettää rahaa joka päivä.

CartFlows tarjoaa tähän ratkaisun tuomalla paljon upeita ominaisuuksia, joiden avulla voit rakentaa todella tehokkaita myyntikanavia. CartFlows sopii kaikentasoisille nettisivujen tekijöille, sillä sinun ei tarvitse ymmärtää koodaamisesta mitään.

Cartflows käytetään yli 10000 verkkosivustolla, ja käyttäjien palautteet ovat olleet erittäin positiivisia, koska kyseessä on helppokäyttöinen sekä toimiva ohjelma, jonka avulla teet kassa-sivusta paljon paremman – mikä taas tuo sinulle enemmän rahaa.

Jos sinulta puuttuu verkkokauppa, lue ohje kuinka rakentaa WordPress sivut ilmaiseksi. Olemme tehneet kattavan opastuksen tähän.

Mitä kaikkea voit tehdä CartFlows avulla?

On monia erityyppisiä myyntikanavia, joita voit luoda CartFlowsilla. Tässä muutama esimerkki:

  • Ilmainen tuote / palvelu / konsultointi / tarjousmyyntikanava
  • Verkkoseminaarimyyntikanava
  • Yhteydenottomyyntikanava
  • Jäsenyysmyyntikanava
  • Ostojen peruutusmyyntikanava
  • Tuotteen julkaisumyyntikanava

Tämä ei ole millään tavalla tyhjentävä luettelo. Se vain antaa sinulle käsityksen CartFlows:in tarjoamista mahdollisuuksista. Joissakin näistä myyntikanavavista, joudut ehkä käyttämään kolmannen osapuolen laajennuksia. Tämä on vain positiivinen asia sillä, mahdollisuus käyttää mitä tahansa hyvin koodattua WordPress-laajennusta lisää valikoimaa asioista, joita voit tehdä CartFlows:lla.

Ennen kuin otat käyttöön CartFlows:n

Sinulla on oltava asennettuna WooCommerce. Jos kauppasi on uusi etkä ole vielä asentanut Woocommercea, CartFlows tekee sen puolestasi ohjatussa asennuksessa. CartFlowssa on asennustoiminto, joka tekee asennuksesta helppoa:

Seuraa vain yksinkertaisia ohjeita ja CartFlows on pian asennettu ja käyttövalmis.

Jos käytät WooCommercea ensimmäistä kertaa, on sinun ensin lisättävä tuote / tuotteita. Voit luoda myyntikanavia CartFlowsin avulla, vaikka sinulla ei vielä olisi tuotteita, mutta jotta myyntikanava toimii oikein, on sinun on linkitettävä siihen tuotteita. 

Lisää tuote siirtymällä WordPress-hallintapaneeliin.

Klikkaa “Tuotteet” kohtaa ja valitse “Lisää uusi”. Anna tuotteellesi nimi, aseta normaalihinta, lisää lyhyt kuvaus ja tuotekuva. Nämä ovat perustiedot, jotka sinun on annettava, mutta on hyvä kertoa tuotteesta laajemmin kohtaan “lisätietoja”, voit myös aikatauluttaa myyntihinnan, lisätä varastosaldon, mitat ja paljon muuta. Kun kaikki on valmista, paina “Julkaise” ja nyt sinulla on ensimmäinen tuotteesi.

Tärkeimmät ominaisuudet

CartFlowsilla on paljon ominaisuuksia, jotka ovat riittävän tehokkaita, jotta voit luoda edistyneitä myyntikanavia. 

Käyttövalmiit mallit (ilmaiset ja Pro) 

CartFlows tarjoaa 4 ilmaista mallia ja 6 premium-mallia, joiden avulla voit luoda ensimmäisen myyntikanavan mahdollisimman pian. Nämä mallit toimivat useimmille sivunrakentajille, mukaan lukien Elementor, Beaver Builder, Divi Builder, Thrive Architect ja pian Gutenberg. Nämä mallit toimivat myös ilmaisversioissa, joten jos et tällä hetkellä käytä premium-versiota sivunrakentajissa, ei sinulla pitäisi olla mitään ongelmaa. 

Näin CartFlowsin toimii:

Kun mainoksesi / tietoliikenne (traffic) herättää asiakkaan kiinnostuksen, klikkaa hän linkkiä ja saapuu sinun luomalle laskeutumissivulle (website).

Asiakas kohtaa sinun asettamia “lisämyynti” tuotteita, joita hän voi lisätä tai olla lisäämättä ostoskoriin. Voit siis tarjota asiakkaille “lisää tuote ostoskoriin” tyyppisiä räätälöityjä ratkaisuja ostaa tuotteita sinun kaupastasi. Monesti asiakkaan tarvitsee ostaa jotain muutakin, mikä tukee hänen “pääostostaan”, mutta ei tajua ostaa sitä. Nyt voit luoda minkälaisia tahansa eri myyntikanavia, joiden avulla maksimoit myyntisi.

Rakenna siis täydellinen myyntikanava haluamisilla tuotteilla ja luo visuaalisesti upea laskeutumissivuto CartFlows mallien avulla.

Kun mallit on tuotu, voit järjestää ne helposti vetämällä ja pudottamalla. Voit myös poistaa tai kopioida vaiheita. Nyt vain linkität tuotter kassasivun kanssa. Voit tehdä sen klikkaamalla “muokkaa”, vierittä alaspäin, ja “checkout layout” -kohdassa sinun pitäisi nähdä tämä:

Klikkaa “etsi tuotetta”, kirjoita tuotteen nimi ja valitse se. Pro-versiossa vaihtoehtoja on tarjolla paljon kattavammin, kuten kupongin käyttö, tuotevariaatioiden salliminen ja varastosaldojen käyttöönotto. Kun olet valmis, klikkaa “päivitä”.

Toimii WordPress-sivunrakentajien kanssa 

Jokaista mallia voidaan muokata useimpien sivunrakentajien kanssa, joten jos olet jo rakentanut sivuillesi malleja, voit muokata myyntikanavasi kutakin sivua sivunrakentajalla. Esimerkiksi kassalle voit lisätä tuotekuvan, muokata tekstejä yms..

Kassan mukautetut kentät (vain Pro) 

Useimmiten verkkokauppojen omistajat haluavat pystyä lisätä uusia lomakekenttiä kassalle, kuten mahdollisuuden tilata uutiskirje, ikä, sukupuoli.. CartFlows Pron avulla voit tehdä tämän muutamalla napsautuksella. 

Kassasivun muokkauseditorissa, siirry alaspäin ja valitse “Kassakentät”. Klikkaa “ota mukautettu kenttäeditori käyttöön” -valintaruutua ja nyt sinun pitäisi nähdä vaihtoehdot “laskutus- ja lähetys”- kenttien muokkaamiseksi. Näillä vaihtoehdoilla voit järjestää jokaisen kentän sijainnin, muuttaa leveyttä ja vaatia pakolliseksi minkä tahansa valitsemasi kentän. Voit myös lisätä mukautetun kentän muutamalla napsautuksella. 

Kassasivu (vain Pro) 

On myös mahdollisuus korvata perinteinen WooCommerce-kassasivu CartFlowsilla. Joten joka kerta, kun joku ostaa tuotteitasi, hänet ohjataan räätälöityyn CartFlows-kassasivuun tavallisen WooCommerce-kassasivun sijaan. Tätä varten sinun tarvitsee vain luoda uusi myyntikanava CartFlowsilla. 

Helppo lisätä “kun ostit tämän niin saat..”-tuotteita (vain Pro) 

Toinen hieno premium-ominaisuus on mahdollisuus lisätä “kun ostit tämän niin saat..”-tuotteita kassalle. Tilauksen myötä voit tarjota siihen liittyviä tuotteita alennettuun hintaan, kuten koulutusohjelmia, niihin liittyviä kursseja, laajennettuja takuita jne. Tämä kasvattaa viime kädessä asiakkaan kokonaisostohintaa.

Ostoskorin hylkääminen (vain Pro)

Ostoskorin hylkääminen on erittäin yleistä ja verkkokaupat ilmoittavat, että ostoskorin hylkäämisaste vaihtelee välillä 60-80%. Hylätyt kärryt ovat periaatteessa menetettyä rahaa, ja sinun on tehtävä kaikki voitavasi niiden palauttamiseksi. CartFlows avulla voit lähettää asiakkaalle aina sähköpostia, kun hän hylkää ostoskorin.

CartFlows ilmainen vs. Pro (maksullinen)

Kumpi versio kannattaa valita? CartFlowsin ilmainen versio tarjoaa tarpeeksi ominaisuuksia, joiden avulla voit luoda yksinkertaisen myyntikanavan, jossa on kassasivu ja kiitos -sivu. Jos tämä riittää sinulle niin, ilmaisen version pitäisi riittää. Jos haluat luoda edistyneitä myyntikanavia, kannattaa ostaa premium-versio. Jos verkkokaupassasi käy kauppa normaalistikkin hyvin, haukkaa tämä hintansa nopeasti takaisin.

WebHelp etusivu

Lue myös nämä

korjauspyyntö

Ilmoita meille, jos tuotteessasi on häiriöitä!

Lomakkeen alta löydät kartan etäisyyksistä.

Ilmoita meille, jos tuotteessasi on häiriöitä!